- 3.5 милиарда търсения в Google на ден, от които 90% не преминават на втора страница
- Показвате рекламата си на челни места в резултатите на дадено търсене
- Лесно измерима възвръщаемост на инвестицията
- Конкретно и точно таргетиране по демография, локация и др.
- Генерирате бързи и прозрачни резултати
Реклама в Google
С помощта на рекламата в Google имате възможността да се показвате на челни позиции в резултатите на Google търсачката, точно когато вашите потенциални клиенти търсят вашите продукти или услуги. Ние ще създадем вашите рекламни кампании и ще оптимизираме цената на клик и реализация.
Привлечи нови клиенти с реклама в Google сега
Google е най-използваната търсачка в света. С нейна помощ достигаме до нови клиенти и популяризираме бизнеса Ви като го позиционираме на пазара пред правилните хора. Създаваме подходящи кампании, оптимизирани за постигане на максимален резултат при минимална цена за клик, с цел повишаване на разпознаваемостта на бранда и информираността на потенциалните потребители.Нашата рецепта за успешна реклама в Google
1. Изисквания
Клиентът предоставя своите изисквания и цели
2. Анализ
Заедно проучваме различни идеи и определяме бюджетните рамки
3. Послания
Определяме целевите страници и съставяме текстовете на рекламите
4. Структура
Организираме рекламите в отделни логически групи по конкретни цели
5. Презентиране
Представяме крайния продукт и очакваме вашите впечатления и коментари
6. Финализиране
Нанасяме финални щрихи и подготвяме ключовите фрази към отделните рекламни групи
7. Старт
Зареждаме бюджет в Google Ads, настройваме целите и даваме зелена светлина на рекламите
8. Оптимизация
Добавяме нови ключови фрази, правим промени и оптимизации за по-добри резултати
Ценови предложения
Посещения
Цел: Привличане на максимален брой посещения към уеб сайта Ви
- 250 лв. на месец за управление
- 800 лв. месечен рекламен бюджет
- 1 рекламна кампания в мрежата за търсене
- До 1 рекламна група
- До 10 рекламни послания
- Създаване на аудитории
- Месечна оптимизация на послания и ключови думи
- Мониторинг на резултатите и месечен отчет
- Минимално 3-месечно обвързване
Реализации
Цел: Увеличаване на запитванията през вашия сайт
- 400 лв. на месец за управление
- 2000 лв. месечен рекламен бюджет
- До 3 рекламни кампании в мрежата за търсене и в дисплейната мрежа
- До 9 рекламни групи
- До 100 рекламни послания
- Създаване на аудитории
- Ремаркетинг и динамичен ремаркетинг (ретаргетинг)
- Месечна оптимизация на послания и ключови думи
- Мониторинг на резултатите и месечен отчет
Лоялни клиенти
Цел: Превръщане на потенциалните клиенти в лоялни такива
- 700 лв. на месец за управление
- 4500 лв. месечен рекламен бюджет
- До 5 рекламни кампании в мрежата за търсене и в дисплейната мрежа
- До 25 рекламни групи
- До 100 рекламни послания
- Създаване на аудитории
- Ремаркетинг и динамичен ремаркетинг (ретаргетинг)
- Месечна оптимизация на послания и ключови думи
- Мониторинг на резултатите и седмичен отчет
КАКВО
КАЗВАТ КЛИЕНТИТЕИрина Русенова Zeleno Перфектни са!
Ганета Сагова Списание 8 Сред огромния избор от фирми, предлагащи изработването на уеб страници, се спряхме на "Макс График" заради добрите препоръки, които получихме.
Стойко Василев Дедракс АД Всички наши изисквания по проекта, поставени по време на работата, бяха успешно реализирани.
Красимир Иванов Hemusfilm Най-добрите!
Деан Иванов Cisco Systems Имаме много положителна и щастлива обратна връзка, работеща с Max Graphic.
Аделина Шукерова Nitrum Страхотни хора, невероятна работа!
Тед Тодоров Swisize Искам да изкажа изключително доброто си впечатление от работата на Maxgraphic.
Никола Тодоров Wetterhelfer Отлично качество на уебсайта от екипа на Max Graphic!
Ани Атанасова Pixelhunters С тях се работи много лесно, разбират изискванията много бързо и винаги предлагат нещо повече от това, което сте поискали.
Сотир Георгиев Monea Изключителни професионалисти. Много коректни и отзивчиви. За всяко наше желание сме получили перфектно решение.
Владислав Владимиров Ovalpixels На тях може да се разчита както за разработката, така и за поддръжка.
Николай Стоянов NikSto Една от най-качествените фирми за уеб дизайн, лого дизайн и онлайн реклама.
Георги Генчев Ngobg От малкото специалисти в този сектор, които прекрасно разбират какво искат клиентите дори когато те са недостатъчно интеренет грамотни.
Апостол Апостолов Dez Cont EOOD Една от най-добрите български компании за създаване и поддръжка на уеб сайтове, лого дизайн и управление на онлайн рекламни кампании.
Владимир Кабадозов Ви Джи Еф ООД Изказваме благодарност на Макс График ЕООД за професионализма, гъвкавостта и индивидуалния подход.
Защо да използвам Google Ads?
Как определяме цената за стартиране и управление на Google реклами?
- За разлика от повечето агенции, които определят цената като процент от разходите за реклама в Google, ние образуваме цената спрямо броя на кампаниите и рекламите в тях.
- Втория фактор, по който определяме цената за рекламите в Google е размера на бюджета. Колкото е по-висок той, толкова повече работа има по оптимизиране на ключовите думи и рекламите.
- Винаги се стараем да постигнем перфектен баланс между бюджет и брой реклами. Според нас това е ключовият фактор за успешна рекламна кампания в Google.
За колко време ще пуснем вашите реклами в Google?
- Нашият опит показва, че за стартирането на нова рекламна кампания в Google обикновено са необходими между 3 и 10 работни дни, в зависимост от броя на целевите страници и сложността на изпълнение.
- Преди да стартираме работата по рекламите в Google съставяме план и определяме необходимото време за изработка.
Защо една кампания се управлява и оптимизира всеки месец?
- Google е постоянно променяща се и динамична среда, в която да си в крак с новостите, тенденциите и сезонността е от изключително значение за добрите резултати на вашите кампании.
- Вашите кампании е добре да се управляват и оптимизират редовно, за да могат да работят по-ефективно на по-ниска цена.
- За разлика от конвенционалната реклама, рекламата в интернет е много ясно измерима, което ни помага да оптимизираме и подобряваме.
- Оптимизацията включва създаване на нови рекламни групи и ключови думи, пауза на реклами или ключови думи, които не работят, проверка дали бюджетът е адекватен, оптимизиране на рекламните послания за постигане на по-добър качествен рейтинг, добавяне на неподходящи ключови думи и много други.