Има няколко популярни модела на ценообразуване сред агенциите и най-разпространения от тях е процент от разходите за рекламите в LinkedIn.
Ние смятаме, че този модел не е много добър, защото не дава стимул на агенцията да намали разходите за рекламата ви. Колкото повече харчите вие в LinkedIn, толкова повече получава агенцията.
Втория популярен модел е цената да се определя по броя на рекламните постове на стената ви в LinkedIn. Да това е един от параметрите, по които определяме цената, но не е водещ, защото отново не да стимул да се оптимизират рекламите в LinkedIn а да се публикуват максимален брой постове за да се изкарат повече пари.
Ние определяме цената за нашата услуга спрямо поставените цели. Колкото са по-високи вашите очаквания и резултатите, които искате да постигнете, толкова повече работа ни чака.
Винаги се стараем да постигнем перфектен баланс между бюджет и брой реклами. Според нас това е ключовия фактор за успешна рекламна кампания в LinkedIn.
Имайте предвид, че хората бързо надушват рекламите и обикновенно не харесват идеята да им се пробутват и ако прекалим с броя на постовете е много вероятно по-скоро да ги отблъснем отколкото да ги привлечем.