Контакт с нас

Реклама в Linkedin

Управление на реклами в LinkedIn, професионално изграждане на рекламни послания, прецизно таргетиране на аудиторията и оптимизиране на цената на клик и реализация.

Бизнесът е в LinkedIn. Най-голямата професионална мрежа предлага възможности за реклама без аналог, с изключително прецизно таргетиране. Потребителите на LinkedIn са там, за да правят бизнес. Рекламните постове са естествена част от съдържанието с безкрайни възможности за насочване B2B. Ние ще подберем точната аудитория за Вас и ще ѝ покажем завладяващи послания.

Бизнесът е в LinkedIn. Най-голямата професионална мрежа предлага възможности за реклама без аналог, с изключително прецизно таргетиране. Потребителите на LinkedIn са там, за да правят бизнес. Рекламните постове са естествена част от съдържанието с безкрайни възможности за насочване B2B. Ние ще подберем точната аудитория за Вас и ще ѝ покажем завладяващи послания.

Ценови предложения за реклама в LinkedIn

Посочените цени за реклама в LinkedIn са примерни, въпреки това отговарят на 90% от нашите реални оферти. Ако посочените параметри на вашата рекламна кампания са различни, не се колебайте да се свържете с нас.

Посещения

Привличане на максимален брой посещения към уеб сайта Ви

100 лв.

месечна такса за управление 200-500 лв.
месечен бюджет

1 реклама
в мрежата за търсене

6 месечно
минимално обвързване
НАЙ-ПРОДАВАН

Реализации

Проследяване на запитванията през вашия сайт

350 лв.

месечна такса за управление 350-1500 лв.
месечен бюджет

до 2 кампании
в мрежата за търсене

3 месечно
минимално обвързване

Лоялни клиенти

Превръщане на потенциалните клиенти в лоялни такива

500 лв.

месечна такса за управление 1000-5000 лв.
месечен бюджет

до 5 кампании
в мрежата за търсене

без
минимално обвързване
Настройка и конфигурация на LinkedIn Ads акаунт
Настройка и конфигурация на LinkedIn Ads акаунт
Настройка и конфигурация на LinkedIn Ads акаунт
Мониторинг на резултатите и месечен отчет
Мониторинг на резултатите и месечен отчет
Мониторинг на резултатите и месечен отчет
Проучване и избор на ключови думи най-подходящи и ефективни за вашия бизнес
Проучване и избор на ключови думи най-подходящи и ефективни за вашия бизнес
Проучване и избор на ключови думи най-подходящи и ефективни за вашия бизнес
Персонализирано насочване на реклами за достигане до правилната аудитория
Персонализирано насочване на реклами за достигане до правилната аудитория
Персонализирано насочване на реклами за достигане до правилната аудитория
Проследяване на конверсиите през вашия уебсайт
Проследяване на конверсиите през вашия уебсайт
Проследяване на конверсиите през вашия уебсайт
Ремаркетинг и динамичен ремаркетинг (ретаргетинг)
Ремаркетинг и динамичен ремаркетинг (ретаргетинг)
Ремаркетинг и динамичен ремаркетинг (ретаргетинг)
Интегриране на LinkedIn Ads с Google Analytics и Google Tag Manager, за по-цялостен поглед върху маркетинговата стратегия
Интегриране на LinkedIn Ads с Google Analytics и Google Tag Manager, за по-цялостен поглед върху маркетинговата стратегия
Интегриране на LinkedIn Ads с Google Analytics и Google Tag Manager, за по-цялостен поглед върху маркетинговата стратегия
Месечна оптимизация на послания и ключови думи
Месечна оптимизация на послания и ключови думи
Месечна оптимизация на послания и ключови думи
покажи всички опции скрий опциите

Ако посочените оферти не отговарят на конкретните ви нужди или имате нужда от допълнителна функционалност, не се колебайте да се свържете с нас. Посочените цени покриват повечето наши проекти. Запазваме си правото да променим цената, в случай на прекалено опростени и ли твърде сложни проекти. Посочените цени не включват ДДС.

Нашата рецепта за успешна реклама в LinkedIn

1. Изисквания

Клиентът предоставя своите изисквания и цели

2. Анализ

Заедно проучваме различни идеи и определяме бюджетните рамки

3. Послания

Определяме целевите страници и съставяме текстовете на рекламите

4. Структура

Организираме рекламите в отделни логически групи по конкретни цели

5. Презентиране

Представяме крайния продукт и очакваме вашите впечатления и коментари

6. Финализиране

Нанасяме финални щрихи и подготвяме ключовите фрази към отделните рекламни групи

7. Старт

Зареждаме бюджет в LinkedIn Ads, настройваме целите и даваме зелена светлина на рекламите

8. Оптимизация

Добавяме нови ключови фрази, правим промени и оптимизации за по-добри резултати

5.0
20 reviews

Какво казват клиентите за нас

Нашата най-голяма цел е да удовлетворим желанията на нашите клиенти, за да останат доволни от съвместната ни работа. Техният подарък към нас е обратната връзка. Вижте какво имат те да споделят за работата си с Max Graphic.

Клиентите, които ни се довериха

Клиентите са най-важни. За нас е огромно щастие всеки път, когато наш клиент се превърне в наш приятел.

logo design philipslogo design luxoftlogo design ikealogo design ogilvylogo design the smartslogo design sense hotellogo design economiclogo design thassoslogo design unistarslogo design spisanie8logo design usislogo design techcologo design swisizelogo design elitcarlogo design belstarterlogo design crclogo design kilatilogo design shtastlivecalogo design real turbologo design dedraxlogo design economy magazinelogo design inasystemlogo design tem designlogo design sigmalogo design pm engineeringlogo design hydroprologo design goce delchevlogo design tangra sportlogo design bnklogo design at batsalovlogo design bnvlogo design bookplatformlogo design certuslogo design computeamlogo design elitelogo design eurofin consultlogo design florianlogo design hemus filmlogo design orlica pamporovologo design meletologo design npagelogo design monealogo design sofiarelogo design remarklogo design storexlogo design vebakomlogo design vjflogo design billboardlogo design business intellectlogo design avlogo design biopluslogo design labohemelogo design dipluslogo design bcnllogo design tozzi onzzilogo design lazaroselogo design ngologo design 5vintagelogo design bg castleslogo design big deallogo design carecreditlogo design cbn consortiumlogo design amek toyslogo design eltalogo design cloud risklogo design dominologo design dr-krekovalogo design eugardenslogo design heliteamlogo design europelogo design hacker-schoollogo design intertozlogo design marketmatlogo design mydomologo design outletsales 24logo design palmcenterlogo design rgologo design roadslogo design sintehlogo design techsoftlogo design dutyfreelogo design ufo cameralogo design vrgrouplogo design wetterhelferlogo design zagorskalogo design gpcomslogo design andarta

Често задавани въпроси

Попитайте ни, ще отговорим на всички ваши въпроси.



Как определяме цената за стартиране и управление на рекламите в LinkedIn?

Има няколко популярни модела на ценообразуване сред агенциите и най-разпространения от тях е процент от разходите за рекламите в LinkedIn.

Ние смятаме, че този модел не е много добър, защото не дава стимул на агенцията да намали разходите за рекламата ви. Колкото повече харчите вие в LinkedIn, толкова повече получава агенцията.

Втория популярен модел е цената да се определя по броя на рекламните постове на стената ви в LinkedIn. Да това е един от параметрите, по които определяме цената, но не е водещ, защото отново не да стимул да се оптимизират рекламите в LinkedIn а да се публикуват максимален брой постове за да се изкарат повече пари.

Ние определяме цената за нашата услуга спрямо поставените цели. Колкото са по-високи вашите очаквания и резултатите, които искате да постигнете, толкова повече работа ни чака.

Винаги се стараем да постигнем перфектен баланс между бюджет и брой реклами. Според нас това е ключовия фактор за успешна рекламна кампания в LinkedIn.

Имайте предвид, че хората бързо надушват рекламите и обикновенно не харесват идеята да им се пробутват и ако прекалим с броя на постовете е много вероятно по-скоро да ги отблъснем отколкото да ги привлечем.



Какъв трябва да бъде бюджета ми за да е успешна рекламата в LinkedIn?

Няма да ви лъжем! Рекламата в LinkedIn е сравнително скъпа. Много често цената за един клик достига 10 лв. Въпреки това за нови кампании ние предпочитаме да стартираме с по-минимални бюджети и да изследваме възможностите за растеж, да измерваме постигнатите резултати и постоянно да търсим нови възможности за достигане до нови потенциални клиенти.

В рамките на 500 - 1000 лв. месечно можем да измерим потенциала на рекламите и да направим бъдещите резултати по предвидими.

За съществуващи кампании търсим възможности за оптимизации и по-точно таргетиране на аудиторията обикновено за да намалим разходите за реклама.

Все пак рекламен бюджет от 100 или 200 лв. на месец обикновено не носят желаните резултати. Има изключения, но са рядко. Съвсем нормално е една доказано работеща и добре оптимизирана кампания в LinkedIn да харчи между 1000 и 5000 лв. на месец. Такива бюджети са напълно обосновани и оправдани ако носят нови клиенти и увеличават значително продажбите.



Кой и как ще създаде вашите реклами в LinkedIn?

Вашата рекламна кампания в LinkedIn ще бъде разработена от висококвалифицирани, сертифицирани специалисти с дългогодишен опит в областта.

Всички наши кампании се разработват спрямо вашите нужди и изисквания и са фокусирани върху постигане на отлични резултати, които могат да бъдат измерени.

Ние следим съвременните тенденции и обичаме да експериментираме, но създаваме рекламни послания чрез доказани във времето принципи.

Поддръжката на рекламата в LinkedIn ще бъде изцяло наша отговорност като вие ще сте спокойни че има кой да се грижи за постигане на поставените цели в дългосрочен план.



За колко време ще пуснем вашите реклами в LinkedIn?

Времето за разработка на една рекламна кампания в LinkedIn и подготовката на рекламните постове зависят от много фактори.

Преди да стартираме работата по рекламите в LinkedIn съставяме план и определяме броя на публикациите на месечна база на вашата стена и необходимото време за изработка им, определяме бюджета и поставяме цели, които да постигнем.

Преди да публикуваме каквото и да е било го предоставяме за одобрение като се предвижда време за коментари от страна на клиента и в повечето случаи е невъзможно да се предвиди колко ще е то.

Нашият опит показва, че за стартирането на нова рекламна кампания в LinkedIn обикновено са необходими между 3 и 10 работни дни.



Защо една компания в LinkedIn се управлява и оптимизира всеки месец?

LinkedIn е социална мрежа, която е динамична и постоянно се променя. Ако нямате постоянни публикации на вашата стена в LinkedIn бързо ще бъдете забравени и резултатите, които сте постигнали до момента бързо ще се изпарят.

Експериментите с различни послания, изображения и видео ще ни покажат кое работи за вашия бизнес в момента и кое не. Сед 2-3 месеца обаче ситуацията може да е съвсем различна.

Оптимизирането на аудиторията ще намали рекламните бюджети и ще увеличи реализациите. Постоянния растеж на последователи увеличава значително шансовете ви за успешни рекламни кампании в LinkedIn вбъдеще.



Какви резултати да очаквам след като пуснем рекламите в LinkedIn?

Повечето клиенти очакват веднага да завалят поръчки след пускането на рекламите им в LinkedIn и едва ли не те да не могат да се справят с толкова много работа наведнъж. За съжаление в повечето случаи не става така. Замислете се и вие като клиент колко време ви е необходимо, за да вземете решение да купите нещо. Когато става въпрос за ежедневни дребни покупки едва ли ги обмисляте дълго, но за всичко останало първо проверявате цената на няколко места после проучвате евентуалните доставчици и чак тогава решавате от кого да купите.

Процеса е бавен и отнема от седмица до няколко месеца в зависимост от типа на продукта или услугата. Нашия опит показва, че реалните резултати започват да проличават едва на втория, третия месец.



Мога ли сам да си направя постовете и да ги рекламирам в LinkedIn?

Разбира се. Не е необходимо да плащате комисионни на агенция ако разполагате с достатъчно време, имате малко средства и обща техническа грамотност.

В началото вероятно ще харчите парите си без да постигате резултатите, които искате и бързо ще решите, че рекламата в LinkedIn не работи, но ако отделите значителна част от свободното си време за да започнете да изучавате различните опции и техники за оптимизации и таргетиране ще започнете да виждате желания прогрес.

Тук въпросът е колко сте мотивирани, дали ви е интересно и забавно да се занимавате с това и с колко свободно време и средства разполагате.