Реклама във Facebook

Управление на реклами във Facebook, професионално изграждане на рекламни послания, прецизно таргетиране на аудиторията и оптимизиране на цената на клик и реализация.

Facebook не е само най-развитата социална мрежа с огромен брой активни потребители днес, а е цяла вселена. Рекламата във Facebook има силата да въздейства емоционално, да приканва към действие и да налага Вашия бранд. Ние Ви предлагаме таргетиране на качествена аудитория и превръщане на посетителите от Facebook в клиенти.


Как определяме цената за стартиране и управление на Facebook реклами?

Има няколко популярни модела на ценообразуване сред агенциите и най-разпространения от тях е процент от разходите за рекламите във Facebook.

Ние смятаме, че този модел не е много добър, защото не дава стимул на агенцията да намали разходите за рекламата ви. Колкото повече харчите вие във Facebook, толкова повече получава агенцията.

Втория популярен модел е цената да се определя по броя на рекламните постове на стената ви във Facebook. Да това е един от параметрите, по които определяме цената, но не е водещ, защото отново не да стимул да се оптимизират рекламите във Facebook а да се публикуват максимален брой постове за да се изкарат повече пари.

Ние определяме цената за нашата услуга спрямо поставените цели. Колкото са по-високи вашите очаквания и резултатите, които искате да постигнете, толкова повече работа ни чака.

Винаги се стараем да постигнем перфектен баланс между бюджет и брой реклами. Според нас това е ключовия фактор за успешна рекламна кампания във Facebook.

Имайте предвид, че хората бързо надушват рекламите и обикновенно не харесват идеята да им се пробутват и ако прекалим с броя на постовете е много вероятно по-скоро да ги отблъснем отколкото да ги привлечем.



Какъв трябва да бъде бюджета ми за да е успешна рекламата във Facebook?

За нови кампании ние предпочитаме да стартираме с по-минимални бюджети и да изследваме възможностите за растеж, да измерваме постигнатите резултати и постоянно да търсим нови възможности за достигане до нови потенциални клиенти.

В рамките на 200 - 300 лв. месечно можем да измерим потенциала на рекламите и да направим бъдещите резултати по предвидими.

За съществуващи кампании търсим възможности за оптимизации и по-точно таргетиране на аудиторията обикновено за да намалим разходите за реклама.

Все пак рекламен бюджет от 50 или 100 лв. на месец обикновено не носят желаните резултати. Има изключения, но са рядко. Съвсем нормално е една доказано работеща и добре оптимизирана кампания във Facebook да харчи между 500 и 2000 лв. на месец. Такива бюджети са напълно обосновани и оправдани ако носят нови клиенти и увеличават значително продажбите.



Кой и как ще създаде вашите реклами във Facebook?

Вашата рекламна кампания във Facebook ще бъде разработена от висококвалифицирани, сертифицирани специалисти с дългогодишен опит в областта.

Всички наши кампании се разработват спрямо вашите нужди и изисквания и са фокусирани върху постигане на отлични резултати, които могат да бъдат измерени.

Ние следим съвременните тенденции и обичаме да експериментираме, но създаваме рекламни послания чрез доказани във времето принципи.

Поддръжката на рекламата във Facebook ще бъде изцяло наша отговорност като вие ще сте спокойни че има кой да се грижи за постигане на поставените цели в дългосрочен план.



За колко време ще пуснем вашите реклами във Facebook?

Времето за разработка на една рекламна кампания във Facebook и подготовката на рекламните постове зависят от много фактори.

Преди да стартираме работата по рекламите във Facebook съставяме план и определяме броя на публикациите на месечна база на вашата стена и необходимото време за изработка им, определяме бюджета и поставяме цели, които да постигнем.

Преди да публикуваме каквото и да е било го предоставяме за одобрение като се предвижда време за коментари от страна на клиента и в повечето случаи е невъзможно да се предвиди колко ще е то.

Нашият опит показва, че за стартирането на нова рекламна кампания във Facebook обикновено са необходими между 3 и 10 работни дни.



Защо една компания във Facebook се управлява и оптимизира всеки месец?

Facebook е социална мрежа, която е динамична и постоянно се променя. Ако нямате постоянни публикации на вашата стена във Facebook бързо ще бъдете забравени и резултатите, които сте постигнали до момента бързо ще се изпарят.

Експериментите с различни послания, изображения и видео ще ни покажат кое работи за вашия бизнес в момента и кое не. Сед 2-3 месеца обаче ситуацията може да е съвсем различна.

Оптимизирането на аудиторията ще намали рекламните бюджети и ще увеличи реализациите. Постоянния растеж на последователи увеличава значително шансовете ви за успешни рекламни кампании във Facebook вбъдеще.



Какви резултати да очаквам след като пуснем рекламите във Facebook?

Повечето клиенти очакват веднага да завалят поръчки след пускането на рекламите им в Facebook и едва ли не те да не могат да се справят с толкова много работа наведнъж. За съжаление в повечето случаи не става така. Замислете се и вие като клиент колко време ви е необходимо, за да вземете решение да купите нещо. Когато става въпрос за ежедневни дребни покупки едва ли ги обмисляте дълго, но за всичко останало първо проверявате цената на няколко места после проучвате евентуалните доставчици и чак тогава решавате от кого да купите.

Процеса е бавен и отнема от седмица до няколко месеца в зависимост от типа на продукта или услугата. Нашия опит показва, че реалните резултати започват да проличават едва на втория, третия месец.



Мога ли сам да си направя постовете и да ги рекламирам във Facebook?

Разбира се. Не е необходимо да плащате комисионни на агенция ако разполагате с достатъчно време, имате малко средства и обща техническа грамотност.

В началото вероятно ще харчите парите си без да постигате резултатите, които искате и бързо ще решите, че рекламата във Facebook не работи, но ако отделите значителна част от свободното си време за да започнете да изучавате различните опции и техники за оптимизации и таргетиране ще започнете да виждате желания прогрес.

Тук въпросът е колко сте мотивирани, дали ви е интересно и забавно да се занимавате с това и с колко свободно време и средства разполагате.

Нашата рецепта за успешна реклама във Facebook

1. Изисквания

Клиентът предоставя своите изисквания и цели за рекламите във Facebook

2. Анализ

Заедно проучваме различни идеи и определяме бюджетните рамки

3. Насочване

Определяме целевите страници и опимизираме съдържанието в тях

4. Структура

Организираме рекламите в отделни логически групи по конкретни цели и аудитории

5. Послания

Създаваме рекламните послания и избираме подходящи изображения или видео към тях

6. Презентиране

Представяме цялостната стратегия и очакваме вашите впечатления и коментари

7. Старт

Настройваме профила във Facebook, зареждаме рекламен бюджет и даваме зелена светлина

8. Оптимизация

Създаваме и анализираме отчети, публикуваме нови рекламни постове, оптимизираме

Ценови предложения

200 лв.

  • 300 лв. еднократно за създаване на профил
  • До 500 лв. месечен рекламен бюджет
  • До 3 рекламни поста
  • Отимизация на посланията
  • Отимизация на изображенията
  • Таргетиране на аудитория
  • Месечен отчет
ИЗПРАТИ ЗАПИТВАНЕ

350 лв.

  • 300 лв. еднократно за създаване на профил
  • До 1000 лв. месечен рекламен бюджет
  • До 9 рекламни поста
  • Отимизация на посланията
  • Отимизация на изображенията
  • Таргетиране на аудитория
  • Месечен отчет
ИЗПРАТИ ЗАПИТВАНЕ

500 лв.

  • 300 лв. еднократно за създаване на профил
  • До 2000 лв. месечен рекламен бюджет
  • До 25 рекламни поста
  • Отимизация на посланията
  • Отимизация на изображенията
  • Таргетиране на аудитория
  • Седмичен отчет
ИЗПРАТИ ЗАПИТВАНЕ
Ако посочените оферти не отговарят на конкретните ви нужди или имате нужда от допълнителна функционалност, не се колебайте да се свържете с нас. Посочените цени покриват повечето наши проекти. Запазваме си правото да променим цената, в случай на прекалено опростени и ли твърде сложни проекти. Посочените цени не включват ДДС.

КАКВО

КАЗВАТ КЛИЕНТИТЕ

Zeleno
Перфектни са!


Списание 8
Сред огромния избор от фирми, предлагащи изработването на уеб страници, се спряхме на "Макс График" заради добрите препоръки, които получихме.

Дедракс АД
Всички наши изисквания по проекта, поставени по време на работата, бяха успешно реализирани.

Hemusfilm
Най-добрите!


Cisco Systems
Имаме много положителна и щастлива обратна връзка, работеща с Max Graphic.

Nitrum
Страхотни хора, невероятна работа!


Swisize
Искам да изкажа изключително доброто си впечатление от работата на Maxgraphic.

Wetterhelfer
Отлично качество на уебсайта от екипа на Max Graphic!


Pixelhunters
С тях се работи много лесно, разбират изискванията много бързо и винаги предлагат нещо повече от това, което сте поискали.

Monea
Изключителни професионалисти. Много коректни и отзивчиви. За всяко наше желание сме получили перфектно решение.

Ovalpixels
На тях може да се разчита както за разработката, така и за поддръжка.


NikSto
Една от най-качествените фирми за уеб дизайн, лого дизайн и онлайн реклама.

Ngobg
От малкото специалисти в този сектор, които прекрасно разбират какво искат клиентите дори когато те са недостатъчно интеренет грамотни.

Dez Cont EOOD
Една от най-добрите български компании за създаване и поддръжка на уеб сайтове, лого дизайн и управление на онлайн рекламни кампании.

Ви Джи Еф ООД
Изказваме благодарност на Макс График ЕООД за професионализма, гъвкавостта и индивидуалния подход.

И МНОГО ДРУГИ